Gå til innhold

Rubik's kube, å få kjøpt i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en, og den er f*en ikke lett å snekre i hop riktig! Jeg har fått et par sider med riktig farge, og resten ganske så rett, men det blir bare verre og verre. Nå er det da faktisk noen år siden jeg prøvde sist, så kanskje jeg klarer den hvis jeg setter meg ned.. Noen her som har klart den noensinne?

Lenke til kommentar

Tror det er MAAAAAAANGE år siden sånt fantes i lekebutikken. Rubik's Kube er en av tingene folk flest prøver å fortrenge (sammen med det meste annet) fra 80-tallet. Det var en farsott ala Tamagotchi.

Du vet sånne "slide"-puslespill med firmalogoer og sånt? Med kanskje 9 brikker og et tomt hull så man kan skyve dem imellom til logoen er komplett. Vel. Se for deg en sånn i full 3D.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

er ikke så vaskelig å løse bare man setter seg ned og dedikerer litt tid.

enkelte klarer det på under minuttet og verdensrekorden ligger på under 20 sek.

viktig og finne seg et system også, ikke bare vri febrilsk. tenk logisk.

du får den orginale rubik's kube (viktig og ikke kjøpe fake) på standard, butikken med mye rart

Lenke til kommentar

Det er nødt til å være på vei til å bli "in" med rubiks kube igjen nå. :p Jeg fikk bare sånn helt ut av det blå veldig lyst på en for et par uker siden, og etter å ha lett febrilsk hos flere butikker (uten hell), har jeg endelig fått lånt en av onkelen min. :D

De butikkene der jeg spurte sa at de ikke hadde inne, men at det hadde vært fler som hadde spurt etter nå i det siste. Tilfeldig? :hmm: Er det rubiks kube-år i år eller? :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde engang en slik kube. Jeg satt med den veldig lenge. dødslenge, det var irriterende.

nå ligger alle bitene i en liten boks inne i ett skap. Jeg kuste den i sinne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...