huf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet om en norsk forhandler (nettbutikk) som selger rubik's kube? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kunne du gitt en kort forklaring om hva dette er, til oss som ikke vet det? Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Det er en plastklosse(kube) med 6 forskjellige farger på, som du skal sortere slik at alle fargene kommer på hver sin side. Litt vanskelig å forklare... les her om du vil vite mer: http://lar5.com/cube/ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Regner med at du finner sånne i helt vanlige lekebutikker. Ser ikke noe grunn til at du ikke skulle gjøre det, ihvertfall. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sånne får man jo hjernekreft av.. stygge saker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Sånne får man jo hjernekreft av.. stygge saker. Ja...litt synd det Endret 23. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du kan få kjøpe mine for 20 kr pr. stk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Du kan få kjøpe mine for 20 kr pr. stk. Å, har du mange du vil selle? Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har en, og den er f*en ikke lett å snekre i hop riktig! Jeg har fått et par sider med riktig farge, og resten ganske så rett, men det blir bare verre og verre. Nå er det da faktisk noen år siden jeg prøvde sist, så kanskje jeg klarer den hvis jeg setter meg ned.. Noen her som har klart den noensinne? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Tror det er MAAAAAAANGE år siden sånt fantes i lekebutikken. Rubik's Kube er en av tingene folk flest prøver å fortrenge (sammen med det meste annet) fra 80-tallet. Det var en farsott ala Tamagotchi. Du vet sånne "slide"-puslespill med firmalogoer og sånt? Med kanskje 9 brikker og et tomt hull så man kan skyve dem imellom til logoen er komplett. Vel. Se for deg en sånn i full 3D. Endret 24. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Litt OT: Kan huske at jeg en gang demonterte hele kuben og deretter sette den sammen helt riktig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Finnes ihvertfall i den lokale lekebutikken her... Lenke til kommentar
sindrulf Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 er ikke så vaskelig å løse bare man setter seg ned og dedikerer litt tid. enkelte klarer det på under minuttet og verdensrekorden ligger på under 20 sek. viktig og finne seg et system også, ikke bare vri febrilsk. tenk logisk. du får den orginale rubik's kube (viktig og ikke kjøpe fake) på standard, butikken med mye rart Lenke til kommentar
colakork Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er 25 års jubileum nå(eller i 2005 eller 2006), uansett, jeg kjøpte en slik en på en bokhandler for en liten stund siden. Var i stavanger riktignok, men jeg tror de selger det mange steder.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Rubens i Bergen har sånne med 5x5x5 kuber, for de med ekstra lite å gjøre ... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er nødt til å være på vei til å bli "in" med rubiks kube igjen nå. Jeg fikk bare sånn helt ut av det blå veldig lyst på en for et par uker siden, og etter å ha lett febrilsk hos flere butikker (uten hell), har jeg endelig fått lånt en av onkelen min. De butikkene der jeg spurte sa at de ikke hadde inne, men at det hadde vært fler som hadde spurt etter nå i det siste. Tilfeldig? Er det rubiks kube-år i år eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Glemt å bruke sølvhatten i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde engang en slik kube. Jeg satt med den veldig lenge. dødslenge, det var irriterende. nå ligger alle bitene i en liten boks inne i ett skap. Jeg kuste den i sinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå