DementedAlbino Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har endelig fått på plass pda, og holder nå på å legge inn tomtom. Problemet mitt nå er at jeg mangler en gps enhet, og jeg er ikke helt sikker på hvilken enhet som vil passe sammen med min pda. Dell selger en slik, men kun i en komplett tomtom pakke, og da koster det 2000, så om noen vet om en gps enhet som passer til X5 så hadde det hvert fint med noen tips. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Siden X5 har plass for cf-kort anbefaller jeg Haicom HI-302E.Bruker den selv og den fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Har hørt at den er utrolig treg å starte opp, stemmer det? Går utifra at den henter strøm direkte fra pda, så jeg slipper å ha to enheter som skal lades. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Tar mellom 20-30 sekunder.Synes det er akseptabelt. Den tar strøm fra pda,men som gps i bil burde du ha 12V lader fra bilen samtidig. Endret 23. juli 2004 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå