mag86 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg leste at det er kommet en firmware-oppgradering til iPod mini der det står at batteritiden er blitt forbedret. Jeg lurte på om noen av de som allerede har fått tak i en mini, kan sjekke om dette stemmer eller ikke. Hvis det stemmer, ca hvor mye bedre er det blitt? Lenke til kommentar
lesekatta Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor sto det om forbedret batteritid? Kan du gi meg en link?? Lenke til kommentar
lesekatta Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Tror ikke det blir noe mye bedre batteritid, Sto jo ikke noe konkret om det. MEn hvis du opdaterer iPoden jevnlig, tror jeg du får det beste angående batteritid og div. Finnes forskjellige måter å ta vare på batteriet. Les mer om det på apple. Lykke til!! Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg tror jeg leste et sted at apple ikke har gitt den nye iPoden et større batteri, de har bare klart å utnytte strømmen bedre. Dette hørtes ut for meg som man kan gjøre ved hjelp av en software oppgradering. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg tror jeg leste et sted at apple ikke har gitt den nye iPoden et større batteri, de har bare klart å utnytte strømmen bedre. Dette hørtes ut for meg som man kan gjøre ved hjelp av en software oppgradering. Hvis det blir bedre, skal jeg ikke klage, bare det blir bedre. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det står ikke noe om forbedret batterilevetid på 1.1 oppdateringen til iPod Mini desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå