Gå til innhold

Du har 2 uleste E-poster ( ****@frisurf ) "

Anbefalte innlegg

Hallo'n der ute......

Når eg strarter Xp Prof. og kommer til da "bilde" der ein kan velge bruker står det bak mitt brukernavn " Du har 2 uleste E-poster ( *****@frisurf ) "...

Problemet er at eg ikkje har noen uleste mailer , har sågar slettet ALLE mailene mine , MEN får forsatt opp at eg har 2 uleste e-poster....

Eg bruker Outlook .....

De andre brukerene få ikkje opp slike meldinger...

Veit at dette ikkje er ett stort problem , men det er veldig irreterene som ikkje er sann........

Håper at noen har ett forslag på hvordan dette kan ordnes.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å bytte slik at du får standard påloggings skjerm i XP. da skal ikke meldingen komme. da skal det heller ikke stå noe om at du har mailer i innboksen. mulig at det funker hvis du skifter tilbake igjen etterpå. husker jeg hadde det samme problemet en gang. men nå i dette øyeblikk husker jeg ikke hvordan det gjordes da jeg ikke har XP fortiden. den gangen jeg hadde problemet så var det msn mailene som sa fra om at jeg hadde uleste mailer i mailboksen min.

Lenke til kommentar
If your computer belongs to a workgroup and you use the XP Welcome logon screen to log on to that workgroup, the OS will display the number of unread mail messages on the logon screen. To disable this feature, perform the following steps:

Start a registry editor (e.g., regedit.exe).

Navigate to the HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail subkey.

Double-click MessageExpiryDays (or create a new value of type DWORD if MessageExpiryDays doesn't exist), set the value to 0, then click OK.

Close the registry editor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...