Villmink Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Se hva som har skjedd med fUnc'n min Noen tips som kan hjelpe meg med å ikke gjøre det samme med den nye. Har ingen anelse om hvorfor den gamle har blitt slik. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 WOW! Ble den plutselig sånn eller har det skjedd over lang tid? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Pussig..... Har den vert mye i sollys eller blitt utsatt for noen annen form for uvanlig behandling? Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Min ble slik etterhvert den også.. jeg limte den siden jeg ikke brukte ned til gummi matta med superlim det gjorde så den ikke ble krøllete noe mer... Tror det kommer over tid, mange av de jeg kjenner som har func har samm problem. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du har vel ikke vasket den i litt varmt vann? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Fikk meg en god latter Men seriøst, det kommer nok av at man blir svett eller klam på fingrene, så skjer det over lengere tid. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Det har kommet gradvis. En kompis av meg har samme problem med sin, men den er ikke så ille som min. Har ikke hatt så mye sollys på den, men jeg har nok skyllet den i vann og svettet endel når jeg har spilt. Hvis den nye fUnc'n min slik skal jeg få en kompis av meg til å lage en helt lik en i metall, så bruker jeg originalmatta og klister på noe antiskligreier under. Også lakkere metallgreia i samme stil som kabinettet selvfølgelig Edit: Når jeg tenker meg om er det jo bare å frese litt i kontorbordet her Endret 24. juli 2004 av Villmink Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 En venn av meg har samme problem, men så vasket han da matta i vaskemaskinen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Dette har ingenting med konsoll å gjøre. Er vel mere et 'Diskuter spill og tilbehør - PC' problem så jeg flytter posten Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Min er også krølete og flere av de jeg kjenner har samme problem =/ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ser at du har optisk så det er ingen grunn til å bruke musematte... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ser at du har optisk så det er ingen grunn til å bruke musematte... Jo absolut, spesielt hvis han spiller en del. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Ser at du har optisk så det er ingen grunn til å bruke musematte... Nei overhodet ikke vits i med musmatte da....... Eller JO Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) merkelig...har hatt min i over ett år nå, har ikke merka noe jeg...men jeg hører om flere som klager på det... Endret 24. juli 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Kjøp heller Steelpad4S, den krøller seg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå