Skrue Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Inntil nå, har jeg alltid laget partisjoner på nye disker med gode gamle "F-disk", for så å formattere partisjonene på nytt til NTFS ved installasjon av XP. Men denne gangen skulle jeg være litt "barsk" og benytte meg av XP fra bunnen av. Og lagde en partisjon på 10Gb på en 40Gb disk. Formatterte 10Gb-partisjonen, installerte XP, og regnet med å finne igjen de resterende 30 etter installasjon. Men neida, ikke snakk om! Har jeg "bæsja på leggen" ved ikke å formattere "D"-partisjonen før installasjon av OS´et? Finnes det en måte å "finne igjen" de resterende 30Gb uten å ta alt fra starten av? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har du sett under Control Panel | Administrative Tools | Computer management | Storage | Disk Management ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Glimrende folkens! Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet over deres viten! Dermed er jeg spart for masse knoting og fomling, og innser det kanskje er på tide at jeg begynner å snoke litt rundt i software også! Takk igjen! Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 En enklere måte å gjøre det på er å høyre klikke på Min Datamaskin og klikke Manage derfra.:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå