AKIRAx77 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei, jeg kjøpte Star Craft og brood war samle pakke. Jeg ville ha litt nostalgien tilbake. Og jeg har stooor kost meg. MEN På et mission nå på Zerg oppdragene så har jeg klart runden men da spillet har en "cut scene" og skal prate og dra historien videre. Akkurat her krasjer spillet. Jeg har prøvd et par ganger men skjer det samme på akkurat samme sted. Så oppdraget er klart, jeg kommer bare ikke videre. Så mitt spørsmål er. Vet noen her om en web site som har save games for alle oppdragene på orginale Star Craft spillet? Jeg trenger da bare et save game da, starten på neste oppdrag. Men regner med at hvis en slik site finnes, så har den alle save gamene. AKIRA Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg hadde akkurat samme problemet med samme pakke og det hele. Gadd tilslutt ikke mer, og greide bare det missionet med cheats, så jeg kunne komme meg videre. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Da er vel det løsningen for meg og. Hvordan cheatet du? AKIRA Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Takker!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå