Globe Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Topic sier litt for seg selv, men skal ha et simpelt prog som nvidia's coolbits. Har et Ati 9800Pro, men skal ikke oppdatere bios til xt siden eg ikke har floppy disk. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Mange å velge imellom. Feks: Rivatuner Radlinker Rage3dTweak Powerstrip AtiTool Google it. Btw, coolbits er ikke et program... Edit: Man flasher da aldri bios med floppy!? Farlig det... Endret 23. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
mar Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rage3DTweak funker fint. http://www.rage3d.com/index.php?node=r3dtweak Lenke til kommentar
Globe Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Mange å velge imellom. Feks: Rivatuner Radlinker Rage3dTweak Powerstrip AtiTool Google it. Btw, coolbits er ikke et program... Edit: Man flasher da aldri bios med floppy!? Farlig det... ånei, trodde man tok bios'en til skjermkortet på floppy i oppstarten.. My bad Men takker for svar Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rivatuner er vel igrunn det beste... Mener nå jeg Det ligger her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Rivatuner og Powerstrip. Powerstrip gir deg ofte en irriterende rute hver gang windows starter opp som ikke går over før 30 sek eller noe har gått. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ville tro ATItool er det beste.. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Har bare flasha fra floppy jeg, ittno problem, har flasha alskens skjermkort i Radeon serien! Ittno problem. Flasherne pleier som regel i sjekke integriteten til BIOS'en før den faktisk skriver til den! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Problemet med å flashe fra floppy er at de ganske lett tuller seg til. Å flashe et skjermkort men en halvveis korrupt bios-fil er ikke morsomt... Lager alltid en liten FAT partisjon på noen MB på hd'en som jeg flasher fra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå