Mickidod Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvorffor må Rammen bli klokket når jeg klokker prossesoren min...det er iriterende,,,,... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Elendig topic.Skift med en gang!Ellers blir denne stengt.Kan svare det jeg vet.Det er fordi at ram hastigheten skal kjøres synkront på cpu`ens FSB,for å få maks ytelse(?) Edit:Les retningslinjene en gang til du Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Endret 23. juli 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Synest at det var en fin topic jeg...aha? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hvorffor? ? ? er det en bra topic? rettskrivingen da? har du også dysleksi??(som bortimot _alle_ andre her på forumet har? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du får litt bedre ytelse med 1:1, men du er ikke nødt til å kjøre slik. Hvis du har vledig dårlig minnet så sett det til 5:4 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Synest at det var en fin topic jeg...aha? Jeg syns ikke det. Ønsker du hjelp til problemet ditt for du prøve på nytt med en bedre topic. Les nettiketten dersom du ikke vet hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg