mag86 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har lest mange poster der folk sier at elkjøp har veldig dårlig service og sånt. Dette er jeg helt uenig i. Jeg kjøpte for 3 uker siden en K700 til 2000 med privat+. Etter en uke oppdaget jeg at det var noen døde piksler på kameraet, jeg gikk tilbake og fikk ny telefon med en gang. For noen dager siden oppdaget jeg at prisen var satt ned til 1599, jeg gikk tilbake og fikk igjen 400kr. Begge disse tingene er det jeg kaller veldig god service. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Skulle bare mangle det da. Når de setter feil pris og det er feil på produkt. neida.... Ett lite steg i riktig retning. Endret 23. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) De satt ikke feil pris, de bare satt prisen ned. Er ikke sikkert man ville fått dette igjen i andre butikker. De har imidlertid satt prisen 300kr opp igjen... Endret 27. juli 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 De satt ikke feil pris, de bare satt prisen ned. Er ikke sikkert man ville fatt dette igjen i andre butikker. De har imidlertid satt prisen 300kr opp igjen... Det er saann det er med tilbud det vet du..de varer gjerne bare en uke Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Elkjøp er bra de.. Kjøpte en T630 m Netcom binding til 399. 28 dager etterpå averterte Telebutikken samme telefon med samme netcom abbonement til 1 kr, da fikk jeg igjen 298 kr. På den 30 dagen klikket telefonen når faren min ringte meg (SW feil), gikk rett inn på elkjøp som var i nabobygget og gikk ut med en ny telefon 10 min etterpå (måtte kopiere kontakter etc.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå