loddebolten Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 er ute etter en stillegående kjøler til en XP3200 og lurte på denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=A1889&toc=3810 men ble litt usikker da vifta vistnok bråker mer en oppgitt....noen som har denne og kan dele litt erfaring...er den grei å montere ...hva slags temp har du fått med den osv....?har et asus a7n8x deluxe....gjerne forslag om andre gode kjølere...har kikket litt på Mist frostbite også...(skulle ikke den ha ribbe i kobber...?...).... det må være en kjøler jeg slipper å planslipe..... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Den bråker lite, men kjøleevnen er også deretter. Hvis du har råd til 150 kr til på en kjøler, så er Zalman CPS7000A-Cu et meget godt valg, og bråker ikke på fullhastighet engang. Føler meg viftestyring. Holdt min 3000+ på 30 grader.. Riktignok A64 cpu, men... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Har denne...kjøpte den just.. Må si jeg var MEGET i tvil om jeg skulle kjøpe denne.... Ligger på en 40 grader gjenomsnitt...(xp2800) Den er faktisk veldig stille... Den flytter mye luft pga designet... Enkelt å greit å montere Alt i alt en meget god kjøler...å meget fornøyd...men skal du drive med oc så kansje (?) du må vudere en annen... EDIT: den er ikke 28 dB som microplex sier...den kan umulig være det... Hører psu'en støyer mer en den...det er av denne typen som ikke bråker no i det hele tatt Endret 23. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) er ute etter en stillegående kjøler til en XP3200 og lurte på denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=A1889&toc=3810 men ble litt usikker da vifta vistnok bråker mer en oppgitt....noen som har denne og kan dele litt erfaring...er den grei å montere ...hva slags temp har du fått med den osv....?har et asus a7n8x deluxe....gjerne forslag om andre gode kjølere...har kikket litt på Mist frostbite også...(skulle ikke den ha ribbe i kobber...?...).... det må være en kjøler jeg slipper å planslipe..... Jeg har samme kjøler bare for amd 64 3000+. Jeg hører nesten ikke vifta, det er kongekjøler. Ihvertfall dersom du ikke overklokker noe særlig. Jeg ligger på 41-42 grader ved full load på CPU. Men jeg brukte arctic silver 5 kjølepasta istedet for den som fulgte med. Endret 23. juli 2004 av Azaz Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Azas...hvilken kjøler er det du snakker om...?....synes du silver pastaen var grei å få tynt på....? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Azas...hvilken kjøler er det du snakker om...?....synes du silver pastaen var grei å få tynt på....? Thermaltake Venus Silent Boost K8 A1838 Socket 754/940 Opteron/Athlon64 Ingen problem å få tynt lag med AS5. Bare bruk en skarp kniv og smør ut litt av gangen. Gå over flere ganger med kniven, forsiktig så blir det bra skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå