Gå til innhold

Se filer på en nettside

Anbefalte innlegg

Trenger et program slik at jeg kan se filene på en nettside, slik som leech i Go!Zilla, men den er for dårlig. Bruker Smart FTP men den vil ikke logge på sider med pass. Hvordan gjør jeg dette ? Mener å huske det gikk ann å skrive brukernavn og pass i selve addresen så gikk det, eller ? Da får man kanskje ikke kommet seg til underkataloger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, var litt vanskelig å forklare dette. Men er det ikke mulig å se på enver nettside gjennom et ftp program ? Problemet kommer når jeg skal logge inn på nettsiden. Får beskjed om å skrive mail addr. som pass når jeg logger på som anonymous, men da blir det 2 @ i linja slik at addr blir invalid. sånn : ftp://anonymous:[email protected]@host.com funker heller ikke å bare skrive ftp://[email protected] for da kommer det ikke opp noen boks om passord i det hele tatt. Går ikke å bruke mitt vanlige brukernavn og passord som jeg vanligvis bruker for å logge på siden, rart. Eller er det slik at man ikke får ftp tilgang ? enda man har tilgang ved vanlig browsing ?

Lenke til kommentar

Ånei, man får ikke tilgang til FTP'en på en side sånn uten videre. Kun hvis FTP-serveren er satt opp til å akseptere anonyme brukere går det an - noe 99,9999^5% av "normale" webhotell ikke tillater.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...