GoldlaXiE Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION Attempt to read from address 0x3C0BB0FF The memory could not be "read" Far Cry klikker når jeg har spilt i bare et minutt og av og til bare på loadingen.. det låser seg og på skrivebordet venter et lite vindu med overskrift; Critical Exception... Lenger nede står denne meldingen som jeg pasta inn her, samt en haug me tall(koder) som jeg ikke skjønner en dritt av.. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Et problem som i største grad gjelder ATI brukere. Etter det jeg har fått med meg så finnes det ingen klare fikser for dette. Prøv å skaffe deg de siste driverene for hovedkortet og skjermkortet. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Et problem som i største grad gjelder ATI brukere. Etter det jeg har fått med meg så finnes det ingen klare fikser for dette. Prøv å skaffe deg de siste driverene for hovedkortet og skjermkortet. Har de siste driverne for hovedkortet og skjermkortet.. jeg har en misstanke om at det er rammen det er noe galt med... at den ikke er kompatibel med hovedkortet.. Får blåskjerm titt og ofte.. men skal kjøpe meg ny ram snart, håper det bedrer seg da..! Takk for svar.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg hadde selv dette problemet en gang. Men det forsvant etter at jeg gjorde en ren installasjon av XP. Hvordan det kan ha seg skjønner jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå