Gå til innhold

Hvilket X800XT PE er å anbefale?

KydeX

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nytt grafikkort og har tenkt å kjøpe x800xt pe. Synes 6800 ultra blir for stort og har for store strømkrav.

Tenkte litt på dette kortet: Club3d

Er dette kortet bra eller er det noen andre å anbefale. Pris spiller litt inn, men kvalitet betyr mest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter på Asus sitt X800xt pe vivo, kan si mine meninger når det kommer, men som Thomas sier så er det med untak av HIS bare bundelen som skiller produsentene, kan vere små designforskjeller på enkelte kjølere, men dei fleste skal vistnok ha stock ati kjøler på kortene

Lenke til kommentar

hmm, hva med dette da? : sapphire

Er sapphire sine kort bra? Dette er ihvertfall det billigste jeg fant...

Reiser til Spania i 14 dager i morgen, og tenkte jeg skulle bestille før jeg reiser, slik at jeg er klar når jeg kommer hjem før doom3 kommer ut.

Lenke til kommentar
jeg vill gått fpr His sit for dne ha ICq2

ellers så kmmer vel Toxic versjonen av shappire sitt X800XT, som vil se likt ut som X800pro med Toxic...

Hmm, begynner å vurdere å gå for hightech sitt iceQ II kort etter å ha lest test av det. Kjølingen deres skal være mye stillere enn referansedesignet, og det betyr faktisk litt at ikke pc-en høres ut som et jetfly som tar av.

Fant dette kortet på netshop, er det andre som selger det?

Lenke til kommentar
Spørmålet er vel hvor man kan kjøpe et XT PE ?

lqpl

Vel, HIS sitt X800XT IceQ-II kort er PE versjonen, skal bestille meg samme selv..... :D

Virker nesten som om alle XT kortene er PE. La merke til på netshop.no sine sider, at Gigabyte er de eneste som har vedlagt info at det er et "PE" kort bak, men det koster det samme som de andres XT kort.

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...