Gå til innhold

hvor mye peng for jeg får denna bærbare pcen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei.

jeg ska selge min bærbare pc.

den har disse speca

p-m 1,6ghz (dothan).

ati readion 9700 (128mb ram).

1024 ddr ram (pc 2700).

dvd compo greier.

mye enklere det er en ecs green 556pro (bygd selv)

skal selge den pga regning...

Vel, såvidt jeg vet, begynner vel dothan cpuene på 1.7ghz?

Uansett, du kan fint håpe på mer enn 10000. Kanskje 12000 er realistisk?

Lenke til kommentar

vekt (ifølge Multicom og DinSide) er 2,8-2,9 kg..

Dothan kom vel først kun i 1.8 (,1.9??) og 2,0, men har seinare komt i (1,4?), 1,5, 1,6 og 1,7

trur du kan få mellom 12 og 15 lappar for den, sidan den er sjølvbygd trekker det litt ned, og viss den er brukt trekker det litt ned og

Lenke til kommentar

Når jeg mekker en tilsvarende på dell.no, kommer den opp i over 21000... Det er riktignok en noe bedre maskin, med bl.a. PC3200 ram osv, men det hørtes sinnsvakt billig ut med 13000 for den der ny...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Trenger ikke å oppgi hvor mye han ga til den som kjøper vel? Poenget er ikke hva han ga, poenget er hva den er verdt for personen som kjøper den. Og har vedkommende noenlunde peil, så vet han at en slik en ny ikke er helt billig...

Lenke til kommentar
Trenger ikke å oppgi hvor mye han ga til den som kjøper vel? Poenget er ikke hva han ga, poenget er hva den er verdt for personen som kjøper den. Og har vedkommende noenlunde peil, så vet han at en slik en ny ikke er helt billig...

Ja, men nå spør han her, han spør oss forumbrukere hvor mye han kan få for den, og da er det greit å vite først hvor mye han ga for den. Dessuten er det ganske mange kjøpere som spør om hvor mye den kostet da han kjøpte den.

Lenke til kommentar
Ja, men nå spør han her, han spør oss forumbrukere hvor mye han kan få for den, og da er det greit å vite først hvor mye han ga for den. Dessuten er det ganske mange kjøpere som spør om hvor mye den kostet da han kjøpte den.

Det er jo for så vidt riktig. Men om han ga 15000 eller 13000 for den når den var ny, har vel ikke noe å si for hvor mye den er verdt nå? Det er ikke en dårligere PC bare fordi han ga mindre for den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...