Skurupu Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg skiftet nettopp ut min gamle heatsink med en ny en. Denne: http://www.microplex.no/rubweb/intropage/sp97_intro.jpg Jeg klarer simpelthen ikke å sette den på, uten at PCen skrur seg av under oppstart. Jeg tenkte at jeg skulle prøve og skru på den gamle Heatsinken, men jeg klarer ikke det heller. Noen som har noe tips til en nybegynner? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Pass på at overfalten på prosessoren og kjøleren er helt intill hverande, hvis det er luft mellom vil pcen bli for varm og du kan ødelegge cpu. Hvis det er god kontak mellom cpu og kjøler og den forsatt ikke vil starte kan det være at kjøleren ikke er bra nok. Skal ikke være så vanskelig å bytte kjøler, men får ikke hjelpet deg hvis jeg ikke vet hvordan socket og hva problemet er. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Kjøleren skal absolutt være bra nok. Jeg har socket A ( ? ). Det er absolutt kontakt mellom CPU og kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå