Gå til innhold

Far Cry test bilder. (ATi only)


Anbefalte innlegg

Her er mine bidrag.. ligger noen FS2004 bilder i mappene der og..

Bilder

Kommer nok fler senere..

Å i SVARTE!! :dribble: dem var jo helt KOOONGE da :thumbup: bare vent. kommer i natt å tar Pcen din :p lol

Hehe.. det må du ikke finne på.. jeg skal ligge over hos dama inatt og.. :cry:

Vet vertfall hvem det er viss jeg ikke finner PC'n min igjen imårra.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett hva x800 leverer, er jeg glad jeg ikke byttet ut mitt 9800pro.

 

Det holder lenge for meg. Og jeg syntes ikke jeg så, så veldig stor forskjell på grafikken, seff er det noe...

 

Ta noen screenshots senere..

Hehe.. det er jo ikke bare grafikken som blir forskjellig.. ytelsen blir bedre pluss at du kan ha på aa/af..! Jeg hadde 9800 XT før, og er glad jeg byttet til X800..

Hvorfor bruke 10000 på 1 år, på skjermkort, når 9800XT holder i massevis til både Doom3 og FarCry ?

 

Har selv ASUS9800XT og kunne ikke tenke meg å spandere 5000 på å kjøpe nyt skjermkort allerede nå...

 

Men hvis man driter penger, eller har vunnet 8 mill i lotto, så skjønner jeg det jo...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Etter å ha sett hva x800 leverer, er jeg glad jeg ikke byttet ut mitt 9800pro.

 

Det holder lenge for meg. Og jeg syntes ikke jeg så, så veldig stor forskjell på grafikken, seff er det noe...

 

Ta noen screenshots senere..

Hehe.. det er jo ikke bare grafikken som blir forskjellig.. ytelsen blir bedre pluss at du kan ha på aa/af..! Jeg hadde 9800 XT før, og er glad jeg byttet til X800..

Hvorfor bruke 10000 på 1 år, på skjermkort, når 9800XT holder i massevis til både Doom3 og FarCry ?

 

Har selv ASUS9800XT og kunne ikke tenke meg å spandere 5000 på å kjøpe nyt skjermkort allerede nå...

 

Men hvis man driter penger, eller har vunnet 8 mill i lotto, så skjønner jeg det jo...

Gjorde akkuratt det samme.. hadde 9800XT før.. for meg er det en investering å kjøpe skjermkort.. kjøpe det nyeste og selger det når det kommer noe nyere igjen.. da blir det ikke så dyrt skjønner du!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ble imponert over grafikken her ja, men det er noe som mangler. Nemlig litt lys og skygge action fra dette kortet. For jeg har veldig lyst til og kjøpe dette kortet men da må jeg bli overbevist over om at den greier å lage fram kvalitets grafikk med litt lys action. Som det var i Nvidia 6800 kortet, var et bilde der av en stein elefant. Meget bra!!

Jeg vil se sånne og med x800 kortene :yes:

 

Noen som vil? Hadde blitt veldig gla i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...