Vifteron Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Min emne var steng! Det va dårlig gjort. Det var en bra tip det som jeg skrev! Hvordan å få råd til å kjøpe et bedre skjermkort. Jeg PROTESTER og krever at det åpnes på nytt! Hvor er friheten i dette forum? Diktatører! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Si det til noen som bryr seg ("tilbakemeldinger om forumet"). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du kan heller lese igjennom reglene, der står det blandt annet at forumet ikke er en markedsplass, noe som er bra. Om man ikke greier å forholde seg til de risikerer man at trådene blir stengt. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Skal du ikke begynne å mase om ytringsfrihet og brutt på menneskerettighetene? Endret 23. juli 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bare til opplysning så kommer denne også til å bli stengt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Bare til opplysning så kommer denne også til å bli stengt. Jepp. Hvis du har en protest på en handling en moderator utførte kan du sende den til [email protected], sende en PM til moderatoren men ikke whine her! Ikke bare er det en feilpost, du skjeller oss også ut sannsynligvis uten store grunnlaget. :dontgetiit: Og du krever? Du ber. Ha en høffligere tone så kommer du kanskje lengre også. Bare et tips til neste gang: Hvis du en gang til i fremtiden får litt refs for å bryte retningslinjene, hva med å da faktisk lese dem? Takk. Endret 23. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg