Xander^ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 som topic sier.. Holder på å mekke en gammel pc, men så merket jeg at PSU`n ikke har av og på knapp..(?) Etter min erfaring har PSU`r jeg har hadd i mine hender hadd av og på knapp. Problemet er at jeg ikke får startet hovedkortet..prøvde med min private (med av og på knapp) psu, å d funket.. I det jeg plugger i strømmen på psu ser jeg vifta på cpu får ett lite rykk..men ikke mer.. Anyone Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Er det at hovedkortet ikke "støtter" psu uten av/på knapp? Lenke til kommentar
Porky Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Så vidt jeg vet finnes det ikke noen hovedkort som ikke støtter av/på knapp... Sikker det er nok kraft i den PSU'en du har? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Sikker på at den PSU'en funker? Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 her har du en guide på overklokking.no fant den ved et raskt søk i forumet Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Tror nok strømforsyningen er stor nok..300W på 450 Mhz, 128 minne, onboard vga og en bitteliten disk.. Btw: tnx for linekn til overklokking.no Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hmm..har lest igjennom dette nå, men det er vel bare for å teste om strømforsyningen starter i det hele tatt, er det ikke? Jeg kan jo ikke plugge kontakten i hovedkortet med en binders i? jj..jeg skal sjekke om den virker i det hele tatt.. Edit: ok, den vil ikke starte..men det er rart at selve cpu vifta får seg en rykk når jeg plugger i kontakten..da må det jo være spenning der.. Endret 31. juli 2004 av Xander^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå