Løve Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hei Jeg prøver å sette opp DC++ slik at jeg kan være i aktive mode. Jeg har en Jensen Ruter som jeg prøver å sette opp, men den trenger internal ip'en til maskinen min og jeg har ikke satt en spesiell en, så jeg har vel ikke en ip da, så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Hvis du har xp, elle win2000, går du stil startmenyen, klikk på kjør og skriv cmd. Så i dos-prompt skriver du ipconfig. Da finner du den "indre" ip`n din! Endret 23. juli 2004 av knothing Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Alle har ip adresse, hvis du har router har du både en intern(lokal) og en ekstern(ikke lokal). For å finne intern adressen din kan du enkelt finne ved å se på statusen på nettverkstilkoblingen din. Der er den en ip adresse som er 127.x.x.x eller 10.x.x.x mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Hmm... har satt det opp nå og kan søke med Active mode, men jeg laster bare ned fra folk som er blå fortsatt... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 En jeg kjenner som driver litt med dc++ sa at du måtte åpne noen porter i routern. Skjønner ikke helt at dc++ bruker så immari mange porter, så om han mente åpne porter eller forwarde til din lokale ip vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Direct Connect bruker bare _EN_ port. Forwarding og åpning av porter trodde jeg var det samme. Klarer du å søke med active altså? Hvor mange treff får du? En annen ting, gå over til passive og se om du klarer å søke. Har hørt om svært varierte resultater fra folk som søker som passive. Noen finner ingen ting, noen får 5 svar, mens andre igjen får svar i bøtter og spann. Så det er ikke sikkert du er active enda.... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg får det samme når jeg er Active som passiv. Jeg er satt som Active og kan søke, men jeg finner ikke noe fra aktive personer. Jeg har også forwarda porter og alt det. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå