Hr. Jenssen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har nå lastet ned Cheating death (C-D)... Spørsmålet er bare, hvor skal fila legges for å få C-D til å fungere? PS: kan noen vennligs også kort forklare HVA C-D er, og hva som er så viktig med det, på noen servere??? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 CD = Anti cheat. Lenge siden jeg har brukt det. Men det skal bare installeres og startes før du spiller CS. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 [iC' date=23/07/2004 : 16:43] Jeg har nå lastet ned Cheating death (C-D)...Spørsmålet er bare, hvor skal fila legges for å få C-D til å fungere? PS: kan noen vennligs også kort forklare HVA C-D er, og hva som er så viktig med det, på noen servere??? C-D er jo Cheating Death. Disse serverne vil være fri for cheats og hacks og derfor krever de et program som finner gjør dette vanskelig/umulig... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du skal bare installere det til det som er oppgitt. C-D er et anti-cheat system. Enkelte game servere krever at du har dette for å ungå at noen cheater.... Rett meg vist jeg tar feil.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bare legg det inn et sted, programfiler for eksempel. Fyr det opp, og spill. Ikke at de virkelig bra serverene benytter seg av det, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå