Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg kjøpte et NF7-S2 hovedkort fra komplett i håp om at dette skulle være overklokkeren over alle, men det viser seg at dette er et low-end kort. Det mangler CPU-multiplikatorjustering ( ) og har SVÆRT begrensede muligheter for justering av vcore osv. Altså: styr unna, og kjøp NF7(-S) v.2.0! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg kjøpte et NF7-S2 hovedkort fra komplett i håp om at dette skulle være overklokkeren over alle, men det viser seg at dette er et low-end kort. Det mangler CPU-multiplikatorjustering ( ) og har SVÆRT begrensede muligheter for justering av vcore osv. Altså: styr unna, og kjøp NF7(-S) v.2.0! Ehh.... Da har du fått eit defekt kort. Jeg har NF7-S v2.0 og du kan stille vcore opp til 2.2v. Multiplikatoren er det prosessoren som bestemer om du kan stille! Ikke si at Abit NF7-S er eit svakt overklokke kort! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg kjøpte et NF7-S2 hovedkort fra komplett i håp om at dette skulle være overklokkeren over alle, men det viser seg at dette er et low-end kort. Det mangler CPU-multiplikatorjustering ( ) og har SVÆRT begrensede muligheter for justering av vcore osv. Altså: styr unna, og kjøp NF7(-S) v.2.0! Ehh.... Da har du fått eit defekt kort. Jeg har NF7-S v2.0 og du kan stille vcore opp til 2.2v. Multiplikatoren er det prosessoren som bestemer om du kan stille! Ikke si at Abit NF7-S er eit svakt overklokke kort! Fint at du leser posten nøye nok da.. Det han sier er at han har kjøpt NF7-S2, og det er forskjellig fra NF7-S v2.0 Er i skrivende stund ikke sikker, men er ikke kortet basert på nForce2 Ultra 400gb? Kortet er nok ikke defekt, men er kanskje ikke tilgjengelig med multipplikator justering når cpu muligens er låst for en slik justering? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 bios oppdatering kan kanskje hjelpe.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Neida ikke noe defekt. Dette har vært oppe i forumet før . NF7-S2 er de nye NF 400 Ultra GB Nvidia chipsettene med integrert firewall i hk , GB lan ,nvidia-raid osv. "Made for business workstations ". Har du angrerett bytt til "vanlig" NF7-S . Ikke NF7-S2 eller NF7-S2G (nytt nforce GB chipsett) .... Endret 23. juli 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå