UUnreal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Hvor får man tak i det? Billigs mulig. Kjøpt orginalt altså. Også må det være bootcd. Skal brukes til formateringer o.s.v. Endret 23. juli 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det var vel ikke heeelt riktig å legge denne under programmering -> windows? Regner med at dette var en liten glipp, så jeg flytter den jeg. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Vist du vil ha det skikkelig billig, og da mener jeg under 1000lappen så kan du kjøpe en oppgraderingsversjon av XP. Dvs. man må bare bekrefte at man har en tidligere versjon av windows førs, men det er fullversjon av xp. Vist dette ikke er aktuelt for deg må du nok ut med noen tusen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Må det absolutt være Pro da?Du får jo Home Edition under 1000 lappen på komplett.Og det er så store forskjeller mellom Pro og Home Edition. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Studentversjon til 5-600 kr. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Venter du litt til så får du kjøpt med SP2, den er ikke langt unna. Du kan også kjøpe en vanlig Win XP Pro å ta backup av orginal platen, da kan du integrere alle servicepackene du vil manuelt på CD'en du skal brenne, fins mange guider om hvordan det gjøres og det er ganske smart for da trenger du ikke være så redd for orginal CD'en. Jeg lagde en sånn CD og da måtte jeg bruke 90 min plate, husker ikke om jeg la på noe ekstra, men tror det vanligvis holder med en 80 min CD. Du finner Windows XP Pro i prisguiden, men de selger vel Win på data og bokhandler... Endret 24. juli 2004 av Launch Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Venter du litt til så får du kjøpt med SP2, den er ikke langt unna. Du kan også kjøpe en vanlig Win XP Pro å ta backup av orginal platen, da kan du integrere alle servicepackene du vil manuelt på CD'en du skal brenne, fins mange guider om hvordan det gjøres og det er ganske smart for da trenger du ikke være så redd for orginal CD'en. Jeg lagde en sånn CD og da måtte jeg bruke 90 min plate, husker ikke om jeg la på noe ekstra, men tror det vanligvis holder med en 80 min CD. Du finner Windows XP Pro i prisguiden, men de selger vel Win på data og bokhandler... Takker. Skal sjekke ut når tiden nærmer seg for innkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå