crapgame Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 har allergi mot så mye at legen min sa "du er kjørt" lista er for lang, men det gjør det ille er at jeg har den kraftigste allergien mot de tingene det er mest av f.eks pollen (bjørk, gress, burot osv.) frukt osv osv Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har nå ikke mer en gresspollenalargi jeg da, men det er mer enn nok Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 har allergi mot så mye at legen min sa "du er kjørt" Det må da a vært koselig å høre... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 er ikke allergisk mot noen ting Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Allergisk mot: Gress Burot Bjørk Katt Hund Hest osv osv.. Ikke vært særlig plaget av pollenallergien iår, kanskje en sammengheng med at det har vært en shitty sommer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 alergist mot standart tingen som : - Pollen - timithei gress - melk? - noe som legen kalte for Generel luft forurensning ???????? sommeren her herlig foran datan Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 pollen og _mange_ dyr med pels, (har katt:p) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg er allergisk for noe saa kjedelig og vanlig som pollen, bjoerk og gress. Gud saa plagsomt! Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Diverse pollentyper, slipper å klippe gress! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå