Gå til innhold

Er du allergisk?


Zildjian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får allergi om sommeren, tipper det er gress eller bjørk. Var og testet meg for et par år siden, men når resultatet av blodprøven omsider kom så hadde legen pinadøh meg ingen peiling på hvordan man tolket resultatene. En ganske bra prestasjon må jeg si.

 

Det minner meg litt om en lege i militæret; jeg hadde fått ett eller annet i øyet under øvelse og møtte opp på kontoret hans. Han studerte øyet litt og sa noe sånt som "hm. tja..", så leter han litt i bokhylla, tar ut en bok fra hylla og begynner å... bla. Ikke akkurat et godt tegn! Herregud, mannen har ikke peiling, han amputerer vel øyet nå.

 

Men det verste var å ha øyet åpent og se at en nål blir stukket inn i øyeeplet. Gang på gang, pirkende og med en eim av nugatti fra Dr. Klisterhjernes kjeft.

 

Jeg lot glosene komme på rekke og rad.

Lenke til kommentar
- Engerevhale og timotei (no gresspollen saker tror jeg :p )

Timotei som i gressorten, kanskje?

 

Selv er jeg svært alergisk mot nettop, timotei (og katter, selv om at jeg gir faen og koser med (noen av) de uansett).

 

Litt alergisk mot; burot og hund (og selv har jeg en Engelsk springer :hmm:)

Lenke til kommentar

Til dere som ikke er allergisk for noen ting: Dere skal jammen meg være j*vlig heldige! Dere aner ikke hvilket helvette det er med bl.a alle slags pollenallergier på våren osv.

 

Er selv allergisk for det meste av pollen, nøtter (ikke pistasj), støv/midd og "litt" mot diverse smådyr/de mest kjente husdyrene som hund og katt.

 

Livet er herlig for oss allergikere, ikke sant??

Lenke til kommentar
Livet er herlig for oss allergikere, ikke sant??

:w00t:

 

våren, sommeren og høsten har en tendens til å bestå av:

 

kløe, nysing og rennende/tett nese. Zyrtec (antialergitabeletter), Nesespray og Øyedråper.

 

Jeg kan ikke kalle meg selv for kristen, men hvis det finnes en gud: HAN ER FANMEG IKKE SNILL!!

Lenke til kommentar
Jeg er allergisk mot:

  • Timotei
  • Katt
  • Litt hund
  • Melk
  • Appelsin
  • Eple
  • Klor
  • SengMidd
  • Hustøv
  • Sitron ( lemon )
  • Noen typer Brød

Det var noe. Jeg vet om flere men husker ikke hva det var, så dette er IKKE den fulle listen min :ermm:

Ikke lite det nei... :no:

Stakkars deg, må være helt forferdelig, spesiellt det med klor og melk...

 

Lurer litt på hvorfor vi mennesker blir allergiske, men det passer vel ikke helt inn i denne tråden... ;)

Lenke til kommentar
Til dere som ikke er allergisk for noen ting: Dere skal jammen meg være j*vlig heldige! Dere aner ikke hvilket helvette det er med bl.a alle slags pollenallergier på våren osv.

 

Er selv allergisk for det meste av pollen, nøtter (ikke pistasj), støv/midd og "litt" mot diverse smådyr/de mest kjente husdyrene som hund og katt.

 

Livet er herlig for oss allergikere, ikke sant??

Dere som ikke er allergiske er kjempe heldige!

 

 

Jeg er alergisk for hest(min store drøm var å få hest,så gjett hvor knust jeg ble da jeg oppdaget at jeg var allergisk)katt,hund osv.

+ at jeg er allergisk mot pollen og alt det ekle som flyter rundt i luften i somme halvåret :thumbdown: akkurat nå sitter jeg me rødhovne øyner og nyser litt med min snufsende nese :p og ikke nok med det, jeg har astma. tar medisiner morgen og kveld.

 

ja, er ikke livet herlig :cool:

Lenke til kommentar
Til dere som ikke er allergisk for noen ting: Dere skal jammen meg være j*vlig heldige! Dere aner ikke hvilket helvette det er med bl.a alle slags pollenallergier på våren osv.

 

Er selv allergisk for det meste av pollen, nøtter (ikke pistasj), støv/midd og "litt" mot diverse smådyr/de mest kjente husdyrene som hund og katt.

 

Livet er herlig for oss allergikere, ikke sant??

Dere som ikke er allergiske er kjempe heldige!

 

 

Jeg er alergisk for hest(min store drøm var å få hest,så gjett hvor knust jeg ble da jeg oppdaget at jeg var allergisk)katt,hund osv.

+ at jeg er allergisk mot pollen og alt det ekle som flyter rundt i luften i somme halvåret :thumbdown: akkurat nå sitter jeg me rødhovne øyner og nyser litt med min snufsende nese :p og ikke nok med det, jeg har astma. tar medisiner morgen og kveld.

 

ja, er ikke livet herlig :cool:

Glemte å legge til at jeg også har astma. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...