Zildjian Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 jeg er allergisk mot pollen og støv osv ...er dere allegiske mot noe?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Skal vi quote div fra legeattesten jeg skal ha med i militæret nuh; Diverse matvarer Pollenallergi (en lang liste med drit) Div vaske/skyllemiddel (hudting) I tillegg har jeg adrenalinsprøyte mot bistikk, men holder det for forsvaret..? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) allergisk mot masse timotei, katt, hund, diverse tresorter, peanøtter, nøtter,støv, latex^^ og flere andre ting jeg ikke husker nå i farta. Er i alle fall multiallergiker. Har og astmaallergi og anstrengelsesastma Endret 23. juli 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg hadde gresspollen før, men de siste årene har jeg ikke merket noe som helst.... tror faktisk jeg har vokst det av meg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er allergisk mot ulike pollen typer,støv,ulike dyr med pels.Sikkert mer også. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er allergisk mot... Nada. Ingenting, har aldri vært det heller. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 allergisk mot: nøtter gresspollen bjørkepollen katter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 noen år er jeg alergisk mot gress pollen, noen år er ejg ikke det... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 noen år er jeg alergisk mot gress pollen, noen år er ejg ikke det... Går det an a'? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Eg er allergisk mot bjørke pollen og allergisk mot enkelt støvmidd elns. Holdt på å dø engang da eg ryddet rommet og eg begynte å riste på ting slik at all støvet fløt i luften. Lungene kolapset og eg dro til legevakten men den var stengt (tidlig om morgenen) og da det kom en lege forbi og så kor bleik eg var og greier så sendte han meg straks med ambulanse til haukeland med blålys og greier. Hadde nesten ikke oksygen i blodet. :S Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Da hadde du flaks SnowDOG_ Støv kan være farlige greier Tror jeg er allergisk, men har ikke undersøkt det, så jeg vet ikke helt sikkert eller hva... Nyser sinnsykt mye når jeg er ute, og ofte veldig mange ganger på rad.. kan ikke være naturlig! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Nei. Endret 23. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tror jeg er det, men vet ikke. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Samme som HalTan... Skjer noen mystiske ting med kroppen min av og til, uten av hverken leger eller jeg vet hvorfor... Endret 23. juli 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå