Gå til innhold

PCutstyr.no treige på levering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm. tror det må være et enkelttilfelle.. Jeg bestilte mitt r9800 kort for 2 dager siden (tidlig om morgenen) Og det ble sendt fra postterminalen på fredrikstad idag.... :cool:

enig, om du ikke får sendt kortet ditt før ETTER helgen syns jeg det er litt slapt...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Svært så utålmodige enkelte er da!

Når det er sagt....og som andre påpker.. PCUtstyr.no har ikke lager.. og da kan det ofte ta noe lenger tid med levering..

Har selv brukt dem ved ett par-tre anledninger (mye pga. pris) og de har alle ggr. vært tregere med levering enn f.eks. Komplett/PS-data..men ikke plagstomt trege..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

De har bare et lite mellomlager i Fredrikstad. De har en budbil eller to som henter varene for dem i Sandefjord hver dag, og så pakkes tingene i Fredrikstad før utsending. Lagerbeholdningen på websiden er vel den samme som Norek har.

Etter at de flyttet til nye lokaler i Fredrikstad har ting gått mye raskere for min del i hvert fall. Før tok det vanligvis 3-4 dager innen varene var klare for henting, mens det nå tar 1 dag.

Lenke til kommentar
De har ikke egen lager. Der ligger mye av feilen mener jeg.

Hva?

Jeg bestillte kortet for 2 dager siden, da stod det oppført 5+ på lager.

Du misforstod meg tror jeg. Jeg sa de at de ikke har egen lager. De bruker norek, og da er lageret i Sandefjord. Det har også noen forklart her.

Lenke til kommentar
De har ikke egen lager. Der ligger mye av feilen mener jeg.

Hva?

Jeg bestillte kortet for 2 dager siden, da stod det oppført 5+ på lager.

Du misforstod meg tror jeg. Jeg sa de at de ikke har egen lager. De bruker norek, og da er lageret i Sandefjord. Det har også noen forklart her.

Ah, sorry.

Og samme som picachu, jeg blir ikke å handle der igjen. Dette var bare et engangstilfelle fordi de er billigst på det kortet.

Lenke til kommentar

Jey, jeg bestilte på natt til forrige onsdag... Venter fremdeles, kortet er kommet i oslo etter å ha ligget på fredrikstad postterminal helt siden helgen fordi pcutstyr.no har vært så jævlig treg med å levere inn pakken på posten, og idag er det mandag...

DÅRLIG..... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...