Chieftec Matrix Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har en høytaler som jeg skal sette i bilen og den skal det vere ett grått trekk på,det har jeg kjøpt.Men hva slags type lim er best og bruke til og feste trekket med?Kontaktlim?Høytalerkassen er av spon. Mvh Alex Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Du får kjøpt lim på sprayboks som funker veldig bra. Lenke til kommentar
Chieftec Matrix Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Hallo,den koster ca 100kr+100kr i frakt......L O L Det finnes vell andre typer lim som går an og bruke, og sånn att jeg slipper og bestille og beta like mye i frakt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg ville også ha brukt lim på sprayboks. Lenke til kommentar
striky Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Du kan jo selvsagt bruke vanlig tekstillim, men det blir mer klin av det. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kontaktlim og pensel? Eventuelt tekstillim og pensel, stryk utover så får du samme effekt som med lim på boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå