Gå til innhold

Hvorfor stenges noen poster, mens andre flyttes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ser an situasjonen angående antall poster trådstarter har og også hvor godt diskusjonen er kommet i gang. Linjene våre på dette punktet er litt uklare, vi prøver å få i stand noe enda mer konkret, men Ting Tar Tid ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 23/07/2004 : 16:17)
Vi ser an situasjonen angående antall poster trådstarter har og også hvor godt diskusjonen er kommet i gang. Linjene våre på dette punktet er litt uklare, vi prøver å få i stand noe enda mer konkret, men Ting Tar Tid ;)

Så det vil si at vist en med 5000 innlegg poster feil og diskusjonen ikke har kommet godt i gang så stenges tråden, menst vist samme situasjon gjalt en med 2 innlegg så ville poste heller blitt flyttet....??

I såfall så skjønner jeg dere.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel det optimale. Jeg kan ikke garantere at det vil bli fulgt, men det er vel sånn vaguely det vi skal gå for. Som sagt, jeg håper vi kan få opp noen strammere linjer på akkurat det når vi får ryddet opp i noe smårot

Lenke til kommentar

Kan jo også være flere sammenheng, som eventuelle andre "brudd" brukeren har begått før (mye dårlige emnefelt for eksempel...), eller om det er flere ting samtidig, som en enkel stengelse av tråden kan fikse og få en slutt på. Er ikke alt som er åpenlyst for "vanlige" brukere heller vet dere...

Moderering er vanskelig, og det er bare bra at folk stiller spørsmål ved visse avgjørelser, det holder oss "på tå hev". Som B|Real sa, vi er bare mennesker vi også...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...