Artistic.Hipster Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Når jeg skal velge sangene så står det bare "Battlefield vietnam music" på alle sangene, jeg har kun de originale og ikke lagt til noen selv, noen andre med samme problemme og hvet hvordan man fikser det? Det gjør jo ikke så mye jeg kan jo de fleste utenat, men det er litt irreterende Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hmmm... Sett av 5 minutter i livet ditt og prøv å reinstall - funker sikkert! PS: ta backup av Settings-mappa først da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Nei, det gidder jeg rett å slett ikke, det bryr meg ikke mye, bare et litt irreterende, men jeg bruker aldri radioen uansett Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Problemet ditt er vel at du har lagt inn bushwar. Samme skjedde til meg. Alle sangene er lagt i "mymusic", så det er bare å slette de derifra. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Ah, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå