Xytron Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det virker som det er en del drevne folk, på photoshop, her på dette formet. Så jeg håper på at noe vil være så snille å hjelpe med med lage en logo til hjemmesiden min (Vessia Pictures). Jeg vil at logoen skal innholde bokstavene: "V" og "P". Eller kan dere gjøre hva dere vil. Takker for alle forslag!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Må beklage sterkt, men tviler på at noken vil lage en fin logo til *kremt* ei så forferdelig side.. Sorry, men måtte sei det rett ut Lenke til kommentar
elied Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hm... Det ser jo ut som du har en slags logo fra før av. Men hvis du vil ha hjelp, tror jeg, som arve87 sier, at du må lage siden litt penere og mer korrekt først. Kutte ut rammer er stikkord... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) OT: Hvordan har du klart 50 000 besøkende på den siden? EDIT: Teller teller seff hits, og ikke besøkende... Endret 23. juli 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 OT: Hvordan har du klart 50 000 besøkende på den siden? EDIT: Teller teller seff hits, og ikke besøkende... På en home-teller kan man vel også sette den til å starte på et tall.. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 LOL Det er jo helt newbie å sette counteren til 50 000 da.... Er umuligt å lage en logo til det der ja... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tror nok du burdte satse på et nytt design og Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 sånn som jeg ser det, så er det logoen som er det eneste respektable på den siden. den såg jo litt tøff ut også ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) sånn som jeg ser det, så er det logoen som er det eneste respektable på den siden.den såg jo litt tøff ut også ... eh..... teh tutorial + lens flare? edit: pixelimp, nei den var ikkje engang i nærheten av å vere verken logo eller respektabel Endret 23. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 betyr ikke at den ikke var tøff ... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva har du gjort for å få hvert eneste ord på neste linje uten å skrive at det skal komme ny linje i htmlen i opera? Skulle ønske jeg klarte å la være å svare på denne, men måtte bare :/ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 sånn som jeg ser det, så er det logoen som er det eneste respektable på den siden.den såg jo litt tøff ut også ... eh..... teh tutorial + lens flare? edit: pixelimp, nei den var ikkje engang i nærheten av å vere verken logo eller respektabel Regner med det er denne pixelpimp snakker om: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hmm, kanskje det.. den der såg eg ikkje Såg kun den digre "Frost text" med lens flare bak... Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) hvorfor i all verden skulle jeg kalle den "frost" saken hverken logo eller respektabel ? Endret 23. juli 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg trodde dette var en spøk. Det er, mildt sagt, noe av det dårligere jeg har sett. Lag en ny side uten frames. Lag den så enkel som mulig i starten. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Håper den siden blir krafig redesignet. Det beste hadde vært å fjerne alt. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Strek: _____________________ 15 poster som påpeker det råtne designet er nok, tror jeg. Er tillatt å være nybegynner, eller hva..? Hjelper ikke akkurat karen med å påpeke det så mange ganger, uten å begrunne det noe særlig.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg vet ikke om jeg kan lage en logo til deg, men jeg kan gjerne redesigne siden for deg. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Logoen han bruker er laget i et program som heter Xara.. Det har ferdig lagde logoer og andre ting.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 OT: Hvordan har du klart 50 000 besøkende på den siden? EDIT: Teller teller seff hits, og ikke besøkende... På en home-teller kan man vel også sette den til å starte på et tall.. for å vekke mindre oppsikt hadde vel å starte den på f.eks. 0 vært bedre siden den er helt ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå