Gå til innhold

Z1010 i Norge?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe Z1010. Har set på nettet ser ikke ut som den har kommet til Norge, er det fordi vi ikke har 3G :ermm: ... Vel viss jeg hadde drat over til sverige og anskafet meg den der uten abonoment ville den fungert i Norge da? :love:

Takker for alle svar :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lyst på Nokia... Støtter heller søta bror :innocent: Hmmm tror ikke den prisen stemmer. Tittet på svenske telia sin hjemme side der selger de den for 1kr med abonomang ... sååå ehh fra 1 til 6000+ er rart... selv om det abonomanget var dyrt... men har funnet den med gunstig svensk abonomang til runt 2500+ . Merket også at Z1010 er på den Norske Sony Ericsson siden... men det står ikke kommer snart så har den blitt sluppet i Norge eller ikke??? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Var hos familie i Sverige i sommer og avisene er fulle av tilbud

om lav pris men med binding i opptil 24mnd på 3G apparater.

Så de har nok subsidiering så det holder , samt

det er butikk for operatørene å binde folk til 3G abo med

lang bindingstid og relativ høy abonnements fastpris .

Pris u/abo er riktig ja...

Bare sjekk med kelkoo.se det .

....

Lenke til kommentar

ok, :w00t: syar2003 du har nok rett, hmm jaja, man betaler for kvalitet. Men før jeg tar meg en tur til svenske grensa for å kjøpe denne telefonen lurte jeg på noen ting. Når ventes 3G i norge? Kommer utsalgs prisen til Z1010 til å være noe billigere en 6000+ kr i Norge da? Ville dere rekomendert at jeg ventet hvis prisen hadde blitt på 6000+ da og i Norge, med tanke på at jeg slipper å vente på mobilen? Alternativt jeg er halvt svensk (prater både svensk og norsk hvis noen lurer :thumbup: ) og reiser ganske ofte til Sverige, ville det muligens lønne seg for meg å ha et svensk abonomang? :hmm:

Endret av BlueMoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...