jalleks Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg vet ikke om denne emnetittelen er bra nok, men jeg evt ikke hva ellers jeg skulle skrive der Så dere får gjøre om p åden hvis dere vil. Men som sagt så lurer jeg på om det finnes en slik skjermbeskyttelse slik som det er på P900 til K700? Slik at man ikke får riper på skjermen. Det er veldig lett emd denne telefonen i og med at displayet ikke er "nedi" telefonen. Så her kan det fort bli et apr riper hvis man har den i samme lomme som f.eks. et par nøkler. Er det mulig og f.eks. kjøpe den beskyttelsen til P900 og så klippe den til skjermstørrelsen til K700 og bruke den på denne? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 -- På www.t610er.com (nede akkurat nå) finner du Martin Fields Display Protector.. Ettersom T610 og K700 har samme skjermstørrelse skal denne fungere fint på din K700. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Å. Høres flott ut Må bare vente til siden er oppe igjen da Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 dette skjønnte jeg ikke! har en k700i, men hvis jeg laster ned den skjermbeskyttelsen såfår skjermen ikke riper? tror nok jeg har missforstått! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 dette skjønnte jeg ikke!har en k700i, men hvis jeg laster ned den skjermbeskyttelsen såfår skjermen ikke riper? tror nok jeg har missforstått! Hehe... Ikke skjermsparer. Jeg tenkte på en slik beskyttelse som du la utenpå skjermen slik at den ikke får riper Skjønner? En ekstra beskyttelse. Men arehei: du vet ikke om det går an å kanskje kjøpe den til P900 (Fra komplett) og så kanskje klippe den til formen på K700 og så klistre den til skjermen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 dette skjønnte jeg ikke!har en k700i, men hvis jeg laster ned den skjermbeskyttelsen såfår skjermen ikke riper? tror nok jeg har missforstått! Hehe... Ikke skjermsparer. Jeg tenkte på en slik beskyttelse som du la utenpå skjermen slik at den ikke får riper Skjønner? En ekstra beskyttelse. Men arehei: du vet ikke om det går an å kanskje kjøpe den til P900 (Fra komplett) og så kanskje klippe den til formen på K700 og så klistre den til skjermen? Aner ikke, men det høres jo logisk ut det. Ville dog tro at en som er laget for T6x0/K700 ville fungere enda bedre, men det spørs jo hva som er enklest for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå