Bleelekwwl Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Forsøk å boot til safe mode , og installer den der . .... Har prøvd det. Til og med å installere i kommandolinje. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Du får gjøre det som står i error boksen da. " If error still occures , please contact futuremark.com " . Fant ikke noe om den setup feilen i FAQ 'en deres . Vet at installeren sjekker directx underveis . Har du relativt nytt chipsett/hovedkort eller . ... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Problemer med å innstalere et program har ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Posten flyttes til "programvare". Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Du får gjøre det som står i error boksen da. " If error still occures , please contact futuremark.com " . Fant ikke noe om den setup feilen i FAQ 'en deres . Vet at installeren sjekker directx underveis . Har du relativt nytt chipsett/hovedkort eller . ... Har akkurat satt sammen denne pc'en. Alt er nytt. Det står også i en annen boks i erroren når jeg trykker på ok at jeg skal stenge alle programmer og tømme temporary folderen, men jeg tror jeg har gjort det. Skjønner ikke hvorfor den starter setupen to ganger. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Fikk det til nå.. Måtte formatere alt for andre gang og installere Windows på nytt og sånt.. Dette begynner å bli slitsomt. Skal på LAN i morgen, og maskinen har fortsatt noen små problemer. Endret 24. juli 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå