Dr3as Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Prøver å kopiere over noen store filer over på ipoden.. har MASSE plass ledig til det, men får bare beskjed om at disketten er full.. noen med ide? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 er ikke sikker på hva du skal gjøre, men har fått samme feilen med andre ting i windows jeg og.. selv omjeg feks hadde mer en nok plass på den aktuelle disken.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Fant fort ut hva problemmet var, en ipod er formatert i fat32 og filen var faktisk for stor for det filsystemet måtte bare dele den opp og alt gikk glatt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 fat16 mener du vel? fat32 er jo det nyeste... det takler vel ganske store filer?!!? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 ikke filer på 4 GB tror jeg.. men skal ikke si det sikkert.. mulig det er fat16.. selv om jeg faktisk tviler litt på det.. har den ikke her da jeg er hos en kamerat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå