Gå til innhold

Prodigy - Always Outnumbered Never Outgunned

defzx

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg denne cd-en i går. Noen andre som har skaffet seg denne, og eventuelt har dere noe meninger om det nye albumet til prodigy? Jeg vet musikken havner under sjageren Electronica, men hvis vi går dypere. Har ikke hørt lignende musikk før.. Det er jo ikke akuratt trance eller techno..

Føler musikken er litt sånn på kanten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skaffet meg denne cd-en i går. Noen andre som har skaffet seg denne, og eventuelt har dere noe meninger om det nye albumet til prodigy? Jeg vet musikken havner under sjageren Electronica, men hvis vi går dypere. Har ikke hørt lignende musikk før.. Det er jo ikke akuratt trance eller techno..

Føler musikken er litt sånn på kanten :p

acid inspirtert electronica krydret med breaks og bigbeat og tromme&bass

Lenke til kommentar

Hvor har du skaffet den fra?

Trodde ikke den kom ut før 23.august (iallefall her i landet), men mulig jeg husker feil. Uansett, gleder meg som en unge til denne, har ventet på den i maaaange år nå. Har hørt utdrag av den, og Prodigys musikk er like genial som alltid.

*sjekke div. nettbutikker*

Lenke til kommentar
Hvor har du skaffet den fra?

Trodde ikke den kom ut før 23.august (iallefall her i landet), men mulig jeg husker feil. Uansett, gleder meg som en unge til denne, har ventet på den i maaaange år nå. Har hørt utdrag av den, og Prodigys musikk er like genial som alltid.

*sjekke div. nettbutikker*

kommer ikke ut før i August, men Girls er en knakende god acid låt!

Lenke til kommentar

Samme som deg Polecat. Har alt Prodigy har gitt ut (på CD og vinyl), og har ventet på dette lenge. Albumet er veldig bra. Jeg ble litt forfjamset første gang jeg hørte på det, men det er den type album man må høre igjennom noen ganger før man skjønner hvor genialt det er. :)

EDIT: Har også sett de 4 ganger live. En opplevelse som absolutt er verdt å få med seg.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Jepp, så et intervju med Liam der han sa at han skulle ønske at han ikke lagde "Babys got a Temper". Egentlig var det en låt Keith Flint hadde laget sammen med soloprosjektet Flint, men som de valgte å bruke. På den nye skiva er det kun Liam som står for låtproduksjonen, Keith og Maxim bidrar ikke i det hele tatt, ikke på vokal heller. Synes det var et smart trekk. :)

EDIT: De skuffet ikke sååå mye etter Fat of the land da. Eneste de gav ut etter den var Babys got a temper. Så, det var heldigvis ikke et helt album eller noe, for det hadde vært ille.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...