Jesper Karsrud Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jaja, da har jeg kommet med enda et nytt designutkast... Har ikke brukt så allverdens med tid på det, fordi jeg drar tilbake til hytta om 15-20 min.. Et par ting før linken: Header kommer til å strekke seg utover i bredden Innhold strekker seg nedover, som på alle andre sider jeg har lagd Er ikke helt sikker på fargevalg egentlig, så hvis noen har kommentarer på det, regner jeg med at dere poster dem her Slakt i vei! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Litt billig, synes jeg. Tror det kan lønne seg å bruke skikkelig med tid på fiskene dine når du først skal lage. Sats kvalitet foran kvantitet. Skrifta i logo synes jeg ikke passer så bra inn i resten av designet. Synes heller ikke den grå-grønne fargekombinasjonen var den beste jeg har sett akkurat. Hvorfor er "contact" mye lysere enn de andre? Hover-effekt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Sorry, men må nok slakte den godt jah.. Litt for kjedelig, ikkje særlig fine farger, ingenting som piffer opp litt. Alt for feite borders, og en døll header. Halv-lys-mørk grå bakgrunn? Alt for stor font i menyen? Start på nytt, og prøv å tenk deg litt om før du begynner.. Korleis har du LYST å ha det? Tenk koding/grafikk samtidig, så slipper du å sitte igjen å tenke på korleis du kan få til ting. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ok, den her var ikke en fryd for øynene. Liker virkelig ikke den grønnfargen og den gråfargen sammen, ser skittent og fælt ut. Menyen: king size font som Arve påpekte, og passer egentlig den sirkusfonten i header..? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Synes faktisk den var litt kul jeg, selvom den var nokså enkel. Synes heller ikke skrifta i header passet inn, prøv å gjør noe mer ut av den. Fargene synes jeg faktisk funket helt greit. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Ok, dette her ble slakt ja Hadde vel egentlig ikke trodd noe annet heller, skal jeg være ærlig... Et par ting jeg skal se om jeg får fikset på, ut fra deres kritikk, er: De feite borderne Fonten i header, egentlig midlertidig uansett Font/font str. i menyen Evt. endre på gråfargen Takk for kritikken, da har jeg noe å jobbe med de neste timene Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 jeg likte den egnetlig, men fiks headeren, den passet ikke inn! (altså fonten) Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hva med en helt hvit bakgrunn istedet for den grå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå