Idioteque Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er med i Fighters-Guild og Thiefs-Guild, og har fått i oppdrag av Fighterdama å hente en codebook av hun i Thiefs-Guild, men det nekter hun, og babler om noe om loyalty osv... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Hmm...ingen som vet, vel isåfall...noen som vet om d går an å "slutte" i et guild? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Nei du kan ikke melde deg ut av noen guild, men hvis du begynner å slakte folk inne i guildhuset for fote mener jeg du blir kasta ut av guildet. Men det går fint å være med i flere samtidig og ta missions for alle. I tilfeller der du skal snakke med noen, og de ikke vil samarbeide er det enten smisking (persuade) eller bribe (bestikkelse) som hjelper. Alle NPC'er liker deg på en skala fra 0-100, og du ser hvor mye personen liker deg når du starter samtalen. Taunt'ene bruker du når du VIL at statusen skal gå ned hos personen, så han angriper deg. Dette er en fin måte å få drept NPC'r på uten å få purken på nakken. Så lenge de angriper først er det ikke kriminellt å drepe dem. Må ofte prøve MANGE ganger før du får successful tidlig i spillet. Du velger Persuasion, og prøver "smiskevalgene" (har ikke spillet installert lengre så jeg husker ikke 100%). Klarer du det ikke kan populariteten hos personen gå nedover og han/hun blir enda mer umulig å ha med å gjøre. Men lykkes du mange ganger går blir personen mer og mer glad i deg. Over 50-60 gjør de stort sett hva som helst. Bribe funker kanskje bare når du gir store beløp, hvis du prøver å bestikke med 10 gold fnyser de ofte bare av deg og blir surere. Svaret på denne mission er nok å bestikke eller persuade dama til å gi deg boka. Hun vil ikke gi den til deg fordi du ikke har høy nok sånn rating hos henne. Edit: Persuasion går direkte på Speechcraft-skillen i misc. skills, så jo høyere denne er, jo lettere får du successfull. Du kan jo kjøpe trening i speechcraft hos enkelte. Endret 23. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg skal bare nevne at Speechcraft ikke er et misc skill automatisk. Det kan være både Major og Minor skill, alt etter hva du setter det som når du lager characteren. Lykke til med smiskinga da.. Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg skal bare nevne at Speechcraft ikke er et misc skill automatisk. Det kan være både Major og Minor skill, alt etter hva du setter det som når du lager characteren. Lykke til med smiskinga da.. Edit: Adda visst to ganger jeg hehe. Endret 23. juli 2004 av Tha Phreak Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 har laga ny fyr :\ hadde jo 100/100, men bitcha nekta forsatt...men, takk for hjelp Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvis du absolutt ikke vil drepe hun med boka så kan du jo gå inn i editoren å legge boka på gulvet der du har sava sist gang.. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Er du medlem av både Thiefs Guild og Fighters Guild i akkurart dette tilfellet hjelper det ingenting med høy favor til Sottilde. Det er kun to løsninger da dessverre: Stjele eller drepe. Som Bitex sier kjør hardt på Taunt til hun angriper deg. Forhåpentlig vis er du kar nok til å drepe henne. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg mener at det er en quest du kan gjøre som gjør at lederen i Balmora Fightersguild glemmer boka og gir deg et nytt oppdrag. Tror du skal finne Bittercup og gi til lederen i Balmora. Det går ann å forsøke å prate med lederen for Fightersguild i Ald'ruhn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå