RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) hei.. nå har jeg endelig hoppa over til vannkjøling. men lurer på en liten ting... er cpu for varm når den er på 37 grader... det er en amd xp 2400... kjøpte ett MIST vannkjølingssett da. og der fulgte det med bare cpu blokk. så kjøpte til chipssett og gpu også. men gpu blokka passa ikke så får bli kun di 2 andre foreløpig.. selv om skjermkortet blir varmt som f...(50grader) uten noen spes vifte kjøling i kabinettet.... men er 37 på cpu for varm til å være vann kjøling? noen sa den burde ligge lavere enn det.. er 25 grader i rommet. ___________________________________________________ Emnetittel endret av moderator. Skriv mer beskrivende emnetittel neste gang. Endret 23. juli 2004 av Opus Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har ingen peiling på vannkjøling, men den tempen virker jo egentlig ganske knall... Skjermkort har en tendens til å bli dritvarme, 50 grader er ingenting. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) 37 grader på cpu er på ingen måte mye, er ikke farlig før du nærmer deg 80 grader Og gpu har også en tendens til å bli veldig varme som CAT-scan sier. Edit: Leif, seff Endret 23. juli 2004 av phsyco Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Cpu er definitivt ikke for varm på 37 grader. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Cpu er definitivt ikke for varm på 37 grader. hehe fint å vite.... er ikke helt blitt trygg på vannkjølinga mi enda.. hehe... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 50 grader på skjermkortet er ikke så varmt det, mener å ha lest at 9800Pro normalt ligger på 79 grader med standarkjøler. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det stemmer nok det, forrige generasjon kort var varme som f. Hehe, husker en kamerat av meg brant seg skikkelig på et 3Dfx Voodoo Banshee kort for noen år siden. Hvis jeg husker rett hadde pokker meg ikke kortene kjøling på GPU'en, fjompenissen tok rett på GPU med fingern. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Det stemmer nok det, forrige generasjon kort var varme som f. Hehe, husker en kamerat av meg brant seg skikkelig på et 3Dfx Voodoo Banshee kort for noen år siden. Hvis jeg husker rett hadde pokker meg ikke kortene kjøling på GPU'en, fjompenissen tok rett på GPU med fingern. wuuuuuuuuuuuuuæææ....HOT HOT.. auauau. jaja... tar den fyr så tar den fyr hehehe Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 50 grader på skjermkortet er ikke så varmt det, mener å ha lest at 9800Pro normalt ligger på 79 grader med standarkjøler. ja har hørt rykte om det der.. har ett gainward geforce fx5900 jeg da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) 37c load eller idle? Kva bruker du til å måle med? Edit: Endre topicen din litt kanskje? Endret 23. juli 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 37c load eller idle? Kva bruker du til å måle med?Edit: Endre topicen din litt kanskje? 37... inne i windows Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ikke noe å klage over. Skal du ha det kaldere må du nok ha større radiator med 2 vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå