Gå til innhold

Problemer med nettbutikk!

Anbefalte innlegg

Har fått litt problemer med en nettbutikk. Jeg kjøpte en sonyericsson p800, men den såkalte sony memrysick duo´en følte ikke med telefonen når jeg fikk den. Vi har sendt mail men de har ikke skrevet tilbake. Noen uker senere sprakk skjærmen når jeg lukket igjenn det lille tastaturet. Jeg har klaget og sent telefonen tilbake til telebutikken, men de sier det ike er en garantisak, så jeg må betale reprasjonskostnadene selv. Det finner jeg meg ikke i. Jeg skal kontakte SonyEricson norge så straks jeg finner et nummer dit. Er det noen som har et nummer dit???

Tar gjerne imot tips om hva jeg skal gjøre.

KJØP IKKE NOE FRA TELEBUTIKKEN!!! :realmad::devil:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson support: 81500840 (ganske sikker på at jeg husker rett her).

At skjermen sprikker av at du lukker tastaturet høres jo ganske sprøtt ut. Det skal vanligvis en del mer til for at LCD-skjermen går i stykker, noe som er grunnen til at slike feil/mangler sjelden går som garanti/reklamasjon. Det skyldes som regel alltid uvøren bruk, men unntak forekommer jo.

Lenke til kommentar
Har fått litt problemer med en nettbutikk. Jeg kjøpte en sonyericsson p800, men den såkalte sony memrysick duo´en følte ikke med telefonen når jeg fikk den. Vi har sendt mail men de har ikke skrevet tilbake. Noen uker senere sprakk skjærmen når jeg lukket igjenn det lille tastaturet. Jeg har klaget og sent telefonen tilbake til telebutikken, men de sier det ike er en garantisak, så jeg må betale reprasjonskostnadene selv. Det finner jeg meg ikke i. Jeg skal kontakte SonyEricson norge så straks jeg finner et nummer dit. Er det noen som har et nummer dit???

Tar gjerne imot tips om hva jeg skal gjøre.

KJØP IKKE NOE FRA TELEBUTIKKEN!!! :realmad::devil:

Tokk et bilde av skjermen før jeg sendte mobilen. Jeg har funnet ut av at det er de små greiene under tastaturet som gjore så den sprakk. Jeg har også lakt mærke til at der de tre pungtene som skjermen ser ut til å ha sprukket fra, ble skjermen slitt. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...