White Fox Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har norman personal firewall på pc'en min. Når jeg går på instillinger for brannmuren kan man krysse av på hva man vil akseptere og blokkere osv. Hva burde jeg krysse av for å være mest mulig beskyttet. Dette er alternativene: 1. Tillat/forby/assister innkommende cookier 2. ............................ utgående cookier 3. .............................skript 4. .............................appleter 5. .............................activex 6 ..............................popup 7 Blokker/tillat referent Takker.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har norman personal firewall på pc'en min. Når jeg går på instillinger for brannmuren kan man krysse av på hva man vil akseptere og blokkere osv. Hva burde jeg krysse av for å være mest mulig beskyttet. Dette er alternativene: 1. Tillat/forby/assister innkommende cookier 2. ............................ utgående cookier 3. .............................skript 4. .............................appleter 5. .............................activex 6 ..............................popup 7 Blokker/tillat referent Takker.. Ingen som i det minste kan hjelpe litte grann. Dette er sikkert enkelt for de fleste, men jeg vet ikke hva alt dette er( appleter,activex++). så det hadde vært helt knall med litt hjelp fra noen som kan mere om dette Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 dette har jeg: blokker referent--ja skript --------------tillat aktiv x-------------assister applet--------------assister utgående cookie---tillat vet ikke om det er "riktig", men det funker greit her. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 dette har jeg: blokker referent--ja skript --------------tillat aktiv x-------------assister applet--------------assister utgående cookie---tillat vet ikke om det er "riktig", men det funker greit her. takker. Skal prøve dette en stund. noen andre som har noen tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå