Joachim_F Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Utvikleren av det kritikerroste skytespillet Far Cry vil utvikle et nytt PC-spill for Electronic Arts. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Får bare håpe på at de bruker CryEngine, så kan dette bli bra. Men jeg stiller meg på en måte negativ til at EA er inblandet Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Får bare håpe på at de bruker CryEngine, så kan dette bli bra. Noe annet ville være relativt overraskende, med tanke på hvor mye de har investert i grafikkmotoren sin. Ville vært som om id skulle si "nja, til det neste spillet vårt kommer vi til å bruke Unreal-motoren".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Har en dårlig følelse når EA blander seg inn. jeg aner et halvferdig produkt i det fjerne.. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Tja - tilgang på bedre artister, fler folk, mer penger. Bør nødvendigvis ikke ha uttelling negativt Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 At EA er med i bildet kan gå begge veier. greit nok, de har ressurser, men det betyr ikke nødvendigvis at ting blir bedre av den grunn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Av en eller annen grunn så liker jeg ikke EA.... Det virker som de tenker mer på penger enn kvalitet, dessverre. MEN jeg håper inderlig ikke de roter til for denne lovende utvikleren. Endret 27. juli 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg