mulder99 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg får en virus alert fra norton at jeg har virus (backdoor.Trojan). Filen er en dll fil. Dom ligger; windows/system32/mseihi.dll. Norton klarer ikke slette viruset, og jeg klarer (selvfølgelig) ikke å slette filen. Ved scanning av maskinen finner ikke norton noen virus (selv ikke i safe mode). Har også prøvd å drepe diverse prosesser, for så å fjerne viruset, dette funker heller ikke.. Noen råd... Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 prøvd med ad-aware og spybot? Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 har bare prøvd me ad-aware. skal prøve spyboot........... Takk Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 nei....spybot fant det ikke... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Vet du hvilken trojan det er? Hvis så, så går du til Symantec sin Removal Tool Side og laster ned riktig removal tool. Sliter selv med en pc som nabogutten har. Den er trojan innpå, men klarer ikke detektere hvilken...akk akk... Lykke til. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Gjorde et lite søk på google, og fant en del spyware removers.... Tror denne kan være brukbar - er 30 dagers trial på den! Trojan Remover 6.2.8 Endret 5. august 2004 av Uffda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå