The_Droide Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nå har jeg avbestilt mitt X800-Xt kort:( Går heller for 6800 Ultra... (Sorry ATI fans.... Men ''vi'' kommer sterkt tilbake... (prøve noe nytt) Så vurderer jeg dette kortet POV 6800 Ultra siden d såg så stili ut:) Men en har liten erfaring med POV å nVida... Trenger hjelp, er kort fra POV bråkete... Skal bygge meg en stille som mulig pc.. Er dette kortet å anbefale?? hei. Har dette kortet selv, og det bråker ikke noe spess... hørte iallefall ikke noe forskjell fra mitt gamle (GFTi 4200)!!! er å anbefale på det varmeste!!! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kjøpt GT-versjonen istedet for Ultra! 1000 kroner billigere. Bare å klokke til Ultra-hastighet det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Joda, men for å få en rettferdig sammenligning må jo Ultrakortet også klokkes. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Og det er heller ikke alle GT kortene som lar seg klokke til Ultra, når det er sagt så er det heller ikke stor ytelses forskjell mellom Gt og Ultra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Kjøpt GT-versjonen istedet for Ultra! 1000 kroner billigere. Bare å klokke til Ultra-hastighet det. Gratulerer med dagen . Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) vet ikke hvilket kort du har bestemt deg for,men hvis du velger Gainward GeForce 6800 Ultra bør du lese denne posten først.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=273324 Endret 25. juli 2004 av Traxco Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har nettopp fått Albatron sitt 6800 Ultra kort og det greier 455/1.19 med standard kjøling.. Har allerede hatt og returnert POV sitt da dette ikke greide å kjøre en Aquamark 3 test uten å fryse på default.. Albatron kortet ser mye bedre ut... No kidding.. Det er heller ikke så ille dyrt.. Ca 4800 kr hos MPX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå