www.ghdfi.com Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Hei!!trenger desperat hjelp...for det første har nettop formatert datan..pga å spille cs...men når eg joiner en server kommer et error opp:NET_SendPacket ERROR: WSAEINTR...noen som har peling kordan eg ska fikse dette....for det 2. eg kjøpte cs:cz for ei stund sida..og når eg endlig..ska teste det oonline står det at non har brukt det...eg har fylt ut det derre trouble sjema 3 GANGER men dei giid aldri svare...plz hjelp meg THX |>>Emnetittelen er redigert av Gef<<| Endret 23. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Se her Søk litt på forumet neste gang. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) -Dårlig bruk av emnefeltet Prøv å lag en mer beskrivende emnetittel neste gang, slik at folk skjønner hva tråden går ut på før de åpner og leser den Endret 23. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
www.ghdfi.com Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 hmmmm. ja ok...for det forsatt ikkje till:( Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sikkert noe fukk med steam, hadde ikke kommet som noen bombe. det er flere som har problemer med steam. jeg hadde flere problemer før enn det jeg har nu. Eneste er at steam ikke har kapasitet til at alle brukerne skal laste ned en update på en gang. da er steam ofte nede i noen timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå