JKJK Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvilken sang/artist er dette? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hørtes veldig Apoptygma Berzerk ut. Men, jeg er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Syns det ikke høres ut som Apoptygma Berzerk i det hele tatt jeg. Er neppe noe fra dem. Edit: Leif.. Endret 25. juli 2004 av LarsM Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 njaaa.. stilen virket noe lik, men vocalisten er definitift ikke den samme Apoptygma Berzerk i seg selv var ikke så ille andre gode forslag? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Neppe Apoptygma. For min del høres det ut som et eller annet popband som har vært uheldig med sitt valg av vokalist. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Den sangen er hentet fra Jan teigens beste vol. 7. Det er spor nummer 13 på skiva. (Beklager, jeg er trøtt og har dårlig humor) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 det ligna ikkje på apotygma berzerk i det heile! Det var noko billig dance opplegg... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 jaja.. billig eller ikke. Var forsåvidt ikke det jeg ville diskutere. det var artisen / tittelen jeg var ute etter Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Bare meg som fikk bittelitt Type O Negative-assosiasjoner av vokalisten? (Nei, selvfølgelig var ikke dette Type O Negative...) Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 njaaa.. stilen virket noe lik, men vocalisten er definitift ikke den samme Apoptygma Berzerk i seg selv var ikke så ille andre gode forslag? Synes stilen var helt på jordet i forhold til apb også jeg. Off topic: Forøvrig om du syns apoptygma er bra, så bør du skaffe deg skiva 'APBL2000' på et vis. Det er live opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå