KennethJS Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Da har jeg bestemt meg for å bestille denne maskinen. Noen som har noen siste kommentarer? slik jeg har lest dette forumet er det absolutt denne maskinen som har fått mest skryt...hadde en fin test fra din side også... Noen som vil komme med noen "fy, nei-ikke gjør det"-kommentarer....eller kanskje noen som vil heie meg fram ps: det er forresten noe rart med multicom sin bestillingsside nå.... pss: noen som vet hvor mye det er snakk om i porto o.l? Endret 23. juli 2004 av KennethJS Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 koster vell ikke mer enn 160kr i porto? Skal selv ha denne maskinen, men jeg tror jeg heller bygger den selv, og sparer et par lapper... ( www.it24.no har delene) Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kjøpte for ei veke sida feitaste G556E Pro modellen MultiCom har for 20 595 (bytta ut 5.4k 80GB med 7.2k 60GB hdd) P-M "Dothan" 755 (2GHz) 1024 MB Kingston PC2700 DDR-RAM ATI M11 Mobility Radeon 9700 Mathshsasd (ettlant rart) Multi DVD Brenner (+/- R/RW og RAM) og alt ant bra. hittil kjempefornøgd! einaste problemet eg har ahtt er at tastaturet var litt skranglete på høgre sida, men det fikk eg fort hjelp med av Terje på epost, og no er det heilt fint og fast! Men tre tin ger eg litt misfornøgd med: kun 2x USB 2.0 portar...... IR og USB er plassert på baksida. kunne med fordel ha vore plassert på høgre sida attmed CD/DVD-en, og det hadde vore plass til 2 USB og noko ant på baksida istadenfor, men ellers er no alt kjempebra.. Eg fikk ikkje med Centrino klistermerke! berre Pentium M, ATI og Windows XP til ei opplysning så må du punge ut med nermare 30000 for å få ei like bra maskin hos for eksempel Dell Så viss du vil ha kjempemaskin for ein billeg penge og lynrask bra epostsupport mandag til fredag, kjøp G556 hos MultiCom! 186 kr frakt (med veska eg kjøpte.. Targus ettlant med harde veggar (den uten skriverrom)) Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 og ein opplysning til: No way at du får batteriet til å vare i 5 timar som det står i beskrivelsen!! eg kom fram til ca 3 timar under installering av programvare og LITT spilltesting Lenke til kommentar
nugi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Tror dere det er noen mulighet for å klage til multicom og få et bedre batteri. 3t er litt vel langt i fra 5t.. !? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Tror dere det er noen mulighet for å klage til multicom og få et bedre batteri. 3t er litt vel langt i fra 5t.. !? Prøv å skru ned lysstyrken på skjermen til minimum, og la pc'en stå uforstyrret. Da kanskje det holder 5 timer. Isåfall holder jo Multicom det de lover. Men det burde kanskje stått batterilevetid 3-5 timer istedet. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det batteriet holder ikke i nærheten av 5 timer, selvom du ikke rører pcen og har lysstyrken på minimum. 3 timer og 15 min er det meste jeg har fått trykket ut av det. Noen som har "defekt" touchpad? Min er ikke festet på den ene siden, så jeg kan trykke platen ned, og den bråker. :/ Lenke til kommentar
nugi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvordan setter en ned lysstyrken på G556E'en? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Det batteriet holder ikke i nærheten av 5 timer, selvom du ikke rører pcen og har lysstyrken på minimum. 3 timer og 15 min er det meste jeg har fått trykket ut av det. Noen som har "defekt" touchpad? Min er ikke festet på den ene siden, så jeg kan trykke platen ned, og den bråker. :/ min touchpad er litt laus av og til.. men berre litt av og til.. veldig sjelden Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvordan setter en ned lysstyrken på G556E'en? Hold inne Fn-knappen og trykk på den knappen med et ikon som symboliserer lavere lysstyrke. Lenke til kommentar
nugi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hold inne Fn-knappen og trykk på den knappen med et ikon som symboliserer lavere lysstyrke. Hehe.. og jeg som lette gjennom hele control panel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå