Woilef Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Mulig jeg er litt sent ute her, men her briefer ihvertfall Nvidia utviklere om SLI støtte http://www.nvidia.com/page/sli.html Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det der så ikke så dumt ut, men da må du jo kjøpe 2 kort, synes 1 er mer en dyrt nok jeg. Det er ikke så mange dyre PCI express kort enda da, men jeg regner med at de også stiger litt når alle får toppmodellene sine i PCIe format. Lenke til kommentar
hce Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nvidia 6800 nonpro vil nok ikke bli så veldig dyrt i PCIe, og to av dette vil nok slå 6800Ultra... Men hovedkort med 2 x PCIx 16X har jeg enda til gode å se blomstre i butikkene. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 det kommer som standard på neste nForce brikkesett... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jepp... nForce 4 kommer til å ha 30 "PCI-Express lanes", mens dagens Intel 9xx har vel 20 tror jeg... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nvidia 6800 nonpro vil nok ikke bli så veldig dyrt i PCIe, og to av dette vil nok slå 6800Ultra... Men hovedkort med 2 x PCIx 16X har jeg enda til gode å se blomstre i butikkene. SLI kan absolutt ha sine fordeler. (om selve hovedkortene blir relativt rimnelige da) SLI kan gjøre nettopp det du foreslår, nelig at folk kjøper 2 stk middels skjermkort i stedet for 1 stk av toppmodellen. Dette vil på lang sikt gjøre prisene mer proposjonale med ytelsen. Noe de absolutt ikke er i dag. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 I tillegg kan jo de som vil ha überytelse kjøpe et par av toppmodellene og effektivt forlenge kuken sin med flere meter. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Sant sant i tillegg er det jo en garanti for Nvidia ang. ytelsestronen, hvis ikke Ati lanserer noe liknende... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tviler på at det blir så mange som kommer til å kjøre SLI, pga at det blir vel litt i dyreste laget å kjøpe 2stk Geforce 6800. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 I tillegg kan jo de som vil ha überytelse kjøpe et par av toppmodellene og effektivt forlenge kuken sin med flere meter. :!: Det var en bra kommentar :!: :!: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tviler på at det blir så mange som kommer til å kjøre SLI, pga at det blir vel litt i dyreste laget å kjøpe 2stk Geforce 6800. Si ikke det... Det kan godt hende dette faktisk vil lønne seg når NForce4 kommer ut... Lenke til kommentar
hce Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er veldig spent på nforce4, så spent at jeg har satt all hardwareinvestering på vent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå