Gå til innhold

MP3 spiller som bruker 8cm cd-plater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om slike modeller?

Har funnet en modell fra phillips og en fra verbatim.

Har noen erfaringer med en av disse? Eller finnes det flere slike?

Jeg hadde en fra Waitec (CDR-fabrikant, sikkert rebrandet akkurat som Verbatim). Denne sugde stort - fjernkontrollen var en ultra-billig plastsak som gikk fra hverandre etter kort tid (måtte stadig samle sammen små knapper og presse sammen de to plastdelene). Etter litt lengre tid begynte hodetelefonutgangen å slite - stadig mono-fra-ene-høytaleren, med mindre jeg holdt/ presset på hodetelefonjacken. Etter mindre enn ett år gadd jeg ikke mer, og en iPod er nå på vei til meg.

MEN: det var billig, for så vidt brukervennlig, selv om den ikke likte CDRW. Og ca 40 sanger (som jeg fikk plass til på hver plate) er lite nok til at jeg alltid drasset rundt på 4 - 5 8cm-CDer i sekken. Også ganske kjipt å måtte gå veien om CD-brenneren, i stedet for å bare overføre via USB eller noe.

Konklusjonen er: man får hva man betaler for, og knapt nok det.

Mulig at Phillips-greia ikke er så dårlig laget. Men for under 1000 kr mer får man ordentlige saker.

Lenke til kommentar

Hei

jeg hadde en napa mini cd mp3 spiller, den så mye finere ut på bildet enn sånn som den, var ikke dyr i det hele tatt. kom med sånne små cd'er med 200mb på

den funket ikke akkurat imponerende, tragiske hodetelefoner, råttent fjernkontroll, den kunne ikke spille alle sangene jeg hadde på en cd fordi den bare hadde minne på 38 sanger som den spilte på random.

jeg byttet om til en vanlig kombinert cd/mp3 spiller må si at jeg er mer tilfreds med å drasse på den enn den lille som egentlig bare var en rør med ledninger.

det er min erfaring, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe napa produkter mer heller :D

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...