Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Web hosting tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til slutt fant jeg ut at du mente www.b-one.net og det var nok et noe bedre tilbud der enn jeg hadde fra før. Har du hatt dem som hosting lenge? Hvordan er stabiliteten?

 

Noen flere tips?

Hei!

 

Jeg har brukt B-One i snart ett år og må si jeg er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Til slutt fant jeg ut at du mente www.b-one.net og det var nok et noe bedre tilbud der enn jeg hadde fra før. Har du hatt dem som hosting lenge? Hvordan er stabiliteten?

En ting du må passe på om du skal ha hos b-one er at du ikke bruker mer båndbredde (sånn ca.) ennd et som står på de engelske utgavene av sidene da dei sperrer/sletter siden din om du overstiger dei verdiene i vesentlig grad.

Lenke til kommentar

Har brukt servetheworld for, men syns ikke kontrollpanelet deres gir samme muligheter som det feks awebhotel sitt gir.

 

der har jeg

 

ubegrenset epost og sql

1000 mb

5-6Gb trafikk

ubegrenset subdomains

selvinstallerende scripts (bade web portaler og vanlig guestbooks)

 

kjopte pa qxl til 25 kroner mnd

 

 

resultat finner du her

 

Nuke portal

Bilde galleri fra Coppermine

2. web portal Wiki

 

 

 

Syns det tilbudet var bedre enn det jeg hadde hos servetheworld for.

Lenke til kommentar
 

En ting du må passe på om du skal ha hos b-one er at du ikke bruker mer båndbredde (sånn ca.) ennd et som står på de engelske utgavene av sidene da dei sperrer/sletter siden din om du overstiger dei verdiene i vesentlig grad.

 

Er du sikker på dette? Det står jo klart på deres hjemmeside at det er fri trafikk!

Lenke til kommentar
 

En ting du må passe på om du skal ha hos b-one er at du ikke bruker mer båndbredde (sånn ca.) ennd et som står på de engelske utgavene av sidene da dei sperrer/sletter siden din om du overstiger dei verdiene i vesentlig grad.

 

Er du sikker på dette? Det står jo klart på deres hjemmeside at det er fri trafikk!

Les betingelsene deres da samt søk ligg i nyhetsgruppene så vil du finne flere eksempler på dette. Det er forresten ingen som kan levere "fri" trafikk siden det er alltid noe som begrenser hastigheten, linje, server osv osv.

 

Fra betingelsene deres:

Det er som utgangspunkt fri trafikk. Dog forutsettes en normal trafikkavvikling som ikke forstyrrer trafikken for andre

kunder. Såfremt kundens trafikk forstyrrer andre, har B-one rett til å lukke kundens webhotell uten forvarsel og/eller til å

oppkreve en særskilt avgift for trafikkforbruket. B-one har rett til enerådig å vurdere om overtredelse har funnet sted eller

ikke. Ved lukking av kundens webhotell refunderes ikke eventuelt resterende forutbetalt abonnement.

Lenke til kommentar

Fra betingelsene deres:

Det er som utgangspunkt fri trafikk. Dog forutsettes en normal trafikkavvikling som ikke forstyrrer trafikken for andre

kunder. Såfremt kundens trafikk forstyrrer andre, har B-one rett til å lukke kundens webhotell uten forvarsel og/eller til å

oppkreve en særskilt avgift for trafikkforbruket. B-one har rett til enerådig å vurdere om overtredelse har funnet sted eller

ikke. Ved lukking av kundens webhotell refunderes ikke eventuelt resterende forutbetalt abonnement.

 

Det lønner seg vel å lese alt :blush:

 

Da vil domenepartner.no med 50GB mnd trafikk være et bedre alternativ enn b-one.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...